Staat het antwoord op uw vraag niet hieronder? Vraag het bij de hotelreceptie.
Alarm / ambulance
In geval van nood, neem direct contact op met de hotelreceptie. Wanneer u een ambulance nodig heeft bel 112. Informeer de hotelreceptie direct aangaande uw oproep en voor EHBO assistentie.
Apotheek / (Tand)arts / Medische hulp
Voor het bereiken van een dienstdoende huisarts, tandarts of apotheek is onze hotelreceptie bereikbaar.
Auto- / fiets- en wandelroutes
Diverse routes zijn verkrijgbaar bij de hotelreceptie.
Berichten / Post
Elk voor u bestemd bericht wordt bij de hotelreceptie voor u bewaard of naar uw kamer gebracht.
Betaalmiddelen
De volgende betaalmiddelen worden geaccepteerd: Contant, Pin en de volgende creditcards: American Express, Diners Club, Euro/Mastercard en Visacard.
Bezienswaardigheden / Toeristische informatie
In de lobby vindt u een informatiehoek en ook onze medewerkers kunnen u informeren over tal van activiteiten en bezienswaardigheden in de regio.
Brand
Bij het ontdekken van brand dient u als volgt te handelen:
- Blijf kalm!
- Sla alarm via de handbrandmelder in de gang en waarschuw de receptie.
- Sluit ramen en deuren. Blijf laag bij de grond in geval van rook. Laat uw bezittingen achter.
- Verlaat meteen het gebouw via de (nood)uitgangen, gebruik géén liften.
- Volg aanwijzingen van hotelpersoneel en hulpdiensten op.
Camera toezicht / Privacy
In deze accommodatie is cameratoezicht in de openbare ruimte. Beelden zijn enkel toegankelijk voor de hoteldirectie en de Nederlandse autoriteiten. Volgens de AVG wetgeving gaan wij zorgvuldig om met uw gegevens.
Conferenties / Vergaderingen / Partijen
Hiervoor neemt u contact op met info@deschelphoek.nl
Dekens / Kussens / Handdoeken
Op uw kamer ligt een extra kussen in de kast. Een extra deken, dekbed, kussen of handdoek(en) worden op verzoek naar uw kamer gebracht. Al het bedlinnen is anti-allergeen en gewassen zonder bleekmiddelen.
Elektriciteit
De netspanning is 240 Volt. Universele adapters zijn verkrijgbaar bij de hotelreceptie.
Fietsen
Via de hotelreceptie kunt u fietsen of e-bikes huren. Ook informeren onze medewerkers u over de diverse fiets- routes in de omgeving.
Gevonden en verloren voorwerpen
Wanneer u iets gevonden of verloren heeft, wendt u zich dan tot de hotelreceptie.
Hotel Restaurant de Schelphoek contactgegevens
Telefoon: 0031- (0)111-671212.
Email adres is: info@deschelphoek.nl.
Adres: Serooskerkseweg 24, 4327 SE Serooskerke (Schouwen-Duiveland)
Website: www.deschelphoek.nl
Huisdieren
Huisdieren zijn alleen toegestaan in de comfortkamers, op aanvraag en tegen bijbetaling. Ook zijn ze welkom in de ontbijtzaal en restaurant. Vraag naar de ontbijt/diner mogelijkheden. Informeer ook onze hotelreceptie wanneer ze alleen op de kamer achterblijven.
Huisregels
Om uw verblijf zo prettig mogelijk te maken vraagt men aandacht voor de volgende zaken: In het restaurant en de openbare ruimten van het hotel dient men gepast gekleed te gaan. Het volledige hotel is rookvrij. Indien er gerookt wordt, zal de directie €150,00 schoonmaakkosten in rekening brengen. Houdt u alstublieft rekening met andere gasten, wij verzoeken u tussen 22.00 uur en 07.00 uur de rust te bewaren in de hotelgangen. Er worden geen alcoholhoudende dranken geschonken aan personen onder de 18 jaar. Daarom vragen wij een geldig legitimatiebewijs. Het gebruik van verdovende middelen is in ons hotel niet toegestaan en resulteert in ontzegging van de toegang. Het volledige huis-regelement kan opgevraagd worden bij de hotelreceptie en staat op onze website.
Internet
In het gehele hotel beschikt u over draadloos internet. U kunt inloggen door het netwerk van de Schelphoek te selecteren, vervolgens gaat u naar de internet browser. Hier accepteert u de algemene voorwaarden en kunt u inloggen.
Klachten/opmerkingen
Eventuele klachten en/of opmerkingen kunt u melden bij de hotelreceptie, in overleg doen wij ons uiterste best deze meteen op te lossen.
Kluis
Waardevolle voorwerpen kunt u in de kluis bewaren. Deze bevindt zich in de kast. Het hotel is niet aansprakelijk voor verdwijning of diefstal van waardevolle spullen. Een gebruiksaanwijzing van kluis vindt u op de deur van de kluis.
Niet storen
Indien u niet gestoord wenst te worden, hangt u het ‘NIET STOREN’ kaartje aan de buitenzijde van de kamerdeur. Schoonmaak van de kamer is mogelijk tussen 10.00 en 16.00 uur.
Nooduitgangen
Alle nooduitgangen zijn duidelijk aangegeven in het hotel en voorzien van noodverlichting.
Openbaar vervoer
De bushalte is direct voor het hotel, aan de kant van het dorp. Voor informatie en tijdschema’s gelieve u te wenden tot de hotelreceptie. Ook kunt u hier een taxi bestellen.
Parkeren
U kunt uw auto op de gratis parkeerplaatsen parkeren. Het parkeerterrein is 24 uur per dag toegankelijk. Wij verzoeken u vriendelijk de auto niet voor de ingang van het hotel te parkeren, dit op last van de politie en brandweer. Parkeren op eigen risico.
Rookwaren
Sigaretten zijn niet meer verkrijgbaar in ons hotel.
Roomservice
U kunt roomservice gerechten bestellen tussen 12.00 en 22.00 uur. Per bestelling zal een toeslag van €15,00 in rekening gebracht worden.
Strijkijzer
Een strijkijzer / strijkplank kunt u vragen bij de hotelreceptie.
Taxi
U kunt via onze hotelreceptie een taxi bestellen.
Televisie
U treft op uw kamer een televisie aan met nationale en internationale zenders. Het is helaas niet mogelijk om te streamen.
Toiletartikelen
Bent u iets vergeten, of zijn er niet voldoende toiletartikelen aanwezig op uw badkamer? Bij de hotelreceptie zijn diverse toiletartikelen (gratis) verkrijgbaar.
Vertrek
Op de dag van uw vertrek wordt u vriendelijk verzocht om uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.
Wasserij / Stomerij
Het is mogelijk uw wasgoed door het hotel te laten reinigen. U kunt uw wasgoed op maandag t/m vrijdag (m.u.v. feestdagen) voor 09.00 uur bij de hotelreceptie afgeven in de speciale waszak welke zich in uw kast bevindt, dan krijgt u uw was dezelfde dag nog retour. Vergeet niet het formulier in te vullen met uw naam, kamernummer en vermelding van uw wasgoed en aantallen.
Wekservice
U kunt gewekt worden via de hotelreceptie. Dit kunt u van te voren aangeven.
WIJ WENSEN U EEN FIJN VERBLIJF!